DAY 362: Human Rights and the Equal Life Foundation
De Gelijk Leven
Stichting is een Non-Profit Organisatie die zich toelegt op het Herdefinieren
van Mensenrechten zodat ze resulteren in Rechten die, op Individueel zowel als
Globaal vlak, een resultaat produceren dat het Beste is voor Ieder Individu in
de Wereld; In de plaats van Meerdere Verschillende Organisaties te hebben die
handelen als een Weldadigheids-Organisatie, en Gecontrolleerd zijn door de
mensen die eraan Doneren – is dit Eén Organisatie die Zich Toelegt op Alles en
het is geen Weldadigheid.
Dat wil zeggen:
We zijn Niet Afhankelijk van Donaties. Het functionneert als een Bedrijf en is
dus Zelf-Ondersteunend om te Verzekeren dat er Geen Externe Bedrijven iets te
zeggen hebben in het Beleid, ten eerste en ten tweede, omdat de Mens Niet zal
Doneren tenzij ze zich ‘Slecht Voelen’ over iets. Wat wij doen is het Ultieme
Goed Verwezenlijken en dus, je Krijgt geen Donaties voor het Ultieme Goed – en
zodus: zijn Donaties zo goed als niet bestaand in de Gelijk Leven Stichting,
met Zeer Weinig inkomsten in dat Format. Het is een Non-Profit Organisatie,
omdat het zijn inkomsten beschermt om niet naar één enkel individu te gaan,
maar om in de Organisatie te Blijven zodat het zich kan Focussen op zijn
Centrale Intentie, op zijn Objectief om een Constitutionele MensenRechten
Dispensatie die het Beste is voor Iedereen op Aarde te creëren
Het Eerste
Fundamentele Mensenrecht dat de Gelijk Leven Stichting Promoot en Onderlijnt is
dat: Elk indivu, Elk Menselijk Wezen een
Gelijk Leven Recht heeft. Dit wil zeggen: Het Leven dat je Hebt is Gelijk in
Elkeen op het Punt van de Geboorte. Datgene dat Mensen van Elkaar Onderscheidt
is wat er Gebeurt Na de Geboorte, eenmaal Het Onderwijs start of je Omgeving je
Beïnvloedt, je Ouders je beïnvloeden of het Systeem je Beïnvloedt – dan begin
je een Afgescheiden Individu te worden en wordt je Aangeleerd om het Eerste
Punt dat je Bestaan Mogelijk maakt niet te Respecteren, namelijk het Leven.
Leven – dat is het ene punt dat Hetzelfde is. Je kan niet zeggen: “Eén Persoon
heeft Meer Leven dan een Ander Persoon” – dat Leven, als een LevensKracht, is
hetzelfde in Elkeen en is dus het Eerste Fundamentele Recht.
Het Tweede
Fundamentele Mensenrecht is dat: Elk Menselijk Wezen is Opgemaakt uit de
Substantie/Materie die Vrijlijk gegeven wordt door de Aarde, bij wijze van
spreken – Aarde, water, klei, Al de Chemicaliën en Al de Delen die het
Uiteindelijke Fysieke Lichaam Vormen. De Grondstoffen van de Aarde die aanwezig
zijn zijn ook Vrijlijk Beschikbaar. En dus, behoren alle grondstoffen op Aarde,
Fundamenteel, als een Mensenrecht – aan iedereen toe. Het behoeft simpelweg
Bestuurd te worden op de Beste Manier om te Verzekeren dat Idereen die op Aarde
is ook Daadwerkelijk de Ondersteuning Verkrijgt die het mogelijk maakt om een
Waardig Leven te leiden met Geluk, in Vrede en Harmonie. Het Controleren van
Grondstoffen voor het Individuele Voordeel van een Aantal Mensen is Niets
Minder dan een vorm van Dictatorschap en is het Ontzien van de Basis MensenRechten
op Elke Mogelijke Manier.
Het Derde
Fundamentele Mensenrecht is dat: Elk Mens heeft, Fundamenteel, Voedsel nodig om
te Bestaan, Voeding om een Leven op Aarde te Genieten en dus, Voeding (hetgeen
in de eerste plaats in wezen een substantie is die vrijlijk geproduceerd is
door de aarde – afgezien van de Menselijke Arbeid) – Voeding is het Derde Basis
Mensenrecht. Zonder voeding kan Niemand Bestaan. Het Moment dat Voeding een
Schaarste wordt die Gebruikt wordt voor Controle, Produceert en Verandert men
de mens in Wezen tot het Gedrag van een Slaaf-Meester Relatie en in die Relatie
bestat er geen Mensenrecht.
Het Vierde
Fundamentele Mensenrecht is een ook Fundamenteel Recht omdat de Mens niet kan
bestaan zonder Proper Water. En dus, Water (hetgeen ook vrijlijk door de Aarde
ter beschikking gesteld wordt – afgezien van het Purificatie Proces en de
Menselijke Arbeid daarbij betrokken) – is een Fundamenteel Mensenrecht waar
niet over Onderhandeld kan worden, dat niet Verkocht kan worden of op welke
andere manier dan ook gebruikt worden om een Ander Menselijk Wezen te
Onderdrukken. Zo’n dingen doen is in Wezen een Overtreding van de Mensenrechten
en dus een Criminele daad.
Het Vijfde Fundamentele Mensenrecht is dat: Elk Menselijk Wezen heeft een Plek om te wonen nodig, een Dak boven zijn hoofd, een Huis. De Mens is Niet Ontworpen om buiten in de Natuur te leven. De Mens heeft een Specifieke manier nodig om zichzelf te Beschermen: een Huis. Behuizing is Niet Betwistbaar of Onderhandelbaar wanneer het aankomt op Mensenrechten, want Niemnd die een Huis heeft kan Beweren dat hun Recht op een Huis meer is dan het recht van een ander en dat zij het Recht hebben om Anderen op straat te laten slapen of geen eigen plek te laten hebben. En dus, een Huis/Thuis hebben dat van jouw is, is een Basis Mensenrecht, hetgeen deel uitmaakt van de Fundamentele Natuur van het Menselijk Wezen. En de Eigenlijk Menselijke Natuur is: Je hebt Voeding nodig, je hebt Water nodig, je hebt een Huis nodig.
Het Vijfde Fundamentele Mensenrecht is dat: Elk Menselijk Wezen heeft een Plek om te wonen nodig, een Dak boven zijn hoofd, een Huis. De Mens is Niet Ontworpen om buiten in de Natuur te leven. De Mens heeft een Specifieke manier nodig om zichzelf te Beschermen: een Huis. Behuizing is Niet Betwistbaar of Onderhandelbaar wanneer het aankomt op Mensenrechten, want Niemnd die een Huis heeft kan Beweren dat hun Recht op een Huis meer is dan het recht van een ander en dat zij het Recht hebben om Anderen op straat te laten slapen of geen eigen plek te laten hebben. En dus, een Huis/Thuis hebben dat van jouw is, is een Basis Mensenrecht, hetgeen deel uitmaakt van de Fundamentele Natuur van het Menselijk Wezen. En de Eigenlijk Menselijke Natuur is: Je hebt Voeding nodig, je hebt Water nodig, je hebt een Huis nodig.
En dat brengt
ons bij het Zesde Fundamentele Mensenrecht, en dat is Onderwijs. Onderwijs is
de manier waarop de huidige Verdeeldheid gecreëerd is op Aarde en hoe de
Rechtvaardiging van Misbruik van Mensenrechten gedaan wordt. Onderwijs is wat
de Mens Creëert als hoe hij is op dit Moment, wat het ‘Nu’ van de ‘Menselijke
Natuur’ creëert. Maar, in feite is de Menselijke Natuur dat: de Mens kan
Onderwezen worden en dit Onderwijs moet, Fundamenteel, Gebaseerd zijn op wat
het Beste is voor Allen – in Acht Name van de gelijke toepassing van de
Mensenrechten voor allen; en Produceert dus zo een Begrip, Vanaf de Geboorte,
van hoe men moet Samen-Leven op een Planeet met Gelimiteerde Grondstoffen,
waarin we Allen Bestaan.
En dus, het is
een Overtreding om Onderwijs te laten plaatsvinden op een manier die Misbruik
Rechtvaardigt op welke manier dan ook, omdat het een Geweten Feit is dat de
Mens het Resultaat zal worden van zijn Opvoeding/Onderwijzing. En dit wordt in
feite Extreem Gebruikt en Misbruikt door Zij die Voordeel halen uit het
Controleren van het Onderwijs van de Mens door de Media, Schoolsysteem (en
Universiteiten), Religie, Entertainment, Consumptie; als Al de Systemen die Nu
de Mens Onderwijzen en Manipuleren – door middel van het Overtreden van het
meest Basis Mensenrecht, Wordt de Idee gerechtvaardigd dat deze Mensenrechten
eigenlijk niet echt ‘Valide’ zijn en dat het Enige Valide Mensenrechten , Winst,
Eigendom en Meester-Slaaf Relaties zijn – alle dingn die Op geen echte
Praktische Mensenrechten zijn of passen in de eigenlijke Natuur van het
Menselijk wezen als een Fysiek Wezen.
Het Zevende
Fundamentele Mensenrecht is: Het Recht om een Job te hebben, het Recht om te
Werken, het Recht om toegang te hebben tot de Middelen waarmee het Ecosysteem,
de Economie, bestuurd wordt, namelijk het system van Distributie van de
Grondstoffen van de Aarde. Zonder die middelen, Wordt een Meester-Slaaf relatie
gecreëert en er zijn geen Mensenrechten in die Relatie. En dus, een Basis
Mensenrecht is een Job, Tewerkstelling, deel uitmaken van een Ecosysteem zodat
men kan Ontvangen zoals men eraan geeft. Een Ecosysteem is een Geven en
Ontvangen, elkeen Participeert door zijn Arbeid te Geven zodat ze het resultaat
van hun Arbeid ervan kunnen krijgen/ontvangen. En daarin, zijn er Verschillende
Vaardigheden en Vaardigheids-niveaus die Relevant zijn voor de Huidige
Genetische Dispensatie die Geaccepteerd geweest is – en dus, zullen sommigen
meer intellectueel en anderen minder intellectueel zijn. De meer intellectuelen
zullen meer interessante of meer efficiente manieren vinden om grondstoffen van
de aarde te nemen en nieuwe producten te creëren die iedereen ten voordele
zullen komen. Anderen zullen daar minder efficiënt in zijn, maar zullen meer efficiënt
zijn met fysieke arbeid en dus: zullen hun Genen die Fysieke arbeid
ondersteunen.
Het
identificeren van de specifieke vaardigheid die men heeft en die kan bijdragen
tot het syteem, het ecosystem, de economie, is uiteraard relevant, maar
uiteindelijk – is het recht om te ontvangen van het ecosystem op gelijke manier
een basis mensenrecht als deel van de basis menselijke natuur of van een fysiek
wezen dat hier op aarde bestaat. En dus, het overtreden daarvan als wat in het
huidige moment gedaan wordt door het huidige systeem dat gebruikt wordt, door
het controleren van het Onderwijssysteem zodat niemand kan inzien wat ze
eigenlijk aan het toelaten en accepteren zijn op aarde – is crimineel om het
zacht uit te drukken.
Dit is nog maar het begin van de Basis Mensenrechten die de Gelijk Leven Stichting representeert. Je bent uitgenodigt om te participeren in het Specifieren van wat overwogen wordt in de mensenrechten zowel om te assisteren in het zoeken naar praktische oplossingen, praktische manieren waarin we een dispensatie op aarde kunnen bewerkstelligen die gebaseerd is op de fysieke menselijke natuur die gedefinieerd is door de mensenrechten van elk wezen dat zichzelf hier op aarde bevindt. Om te verzekeren dat deze wereld een wereld wordt die het beste is voor allen, en om te onderzoeken hoe we een eind kunnen brengen aan wat momenteel verkeerdelijk benoemd wordt als de ‘menselijke natuur’.
Dit is nog maar het begin van de Basis Mensenrechten die de Gelijk Leven Stichting representeert. Je bent uitgenodigt om te participeren in het Specifieren van wat overwogen wordt in de mensenrechten zowel om te assisteren in het zoeken naar praktische oplossingen, praktische manieren waarin we een dispensatie op aarde kunnen bewerkstelligen die gebaseerd is op de fysieke menselijke natuur die gedefinieerd is door de mensenrechten van elk wezen dat zichzelf hier op aarde bevindt. Om te verzekeren dat deze wereld een wereld wordt die het beste is voor allen, en om te onderzoeken hoe we een eind kunnen brengen aan wat momenteel verkeerdelijk benoemd wordt als de ‘menselijke natuur’.
De menselijke
natuur is geen mentale conditie, het is een fysieke conditie. De mentale
conditie kan begrepen worden als men onderzoekt naar hoe makkelijk het is om
gecontrolleerd te worden om al de overtredingen van de mensenrechten te
aanvaarden. Dit onderzoek wordt ook gedaan door de Gelijk Leven Stichting. We
hebben al oplossingen voor hoe we een eind kunnen brengen aan de schendende
ideologiëen over de menselijke natuur die opgelegd worden door middel van
Onderwijs – en voor hoe we met deze oplossingen, een benadering tot onderwijs
kunnen doorvoeren die gebaseerd is op de eigenlijke functionaliteit, mechanica
van de menselijke geest/lichaam Relaties zodat men kan begrijpen hoe we de
huidige problemen op aarde gecreëerd hebben waarin er momenteel geen basis
mensenrechten bestaan op welke manier dan ook.
Mensen rechten
bestaan nog niet. De mensenrechten die worden uitgeroepen alsof ze bestaan =
zijn geen mensenrechten omdat ze enkel de rechten van de Meesters beschermen,
ze beschermen enkel de rechten van degenen die de rechten van elk mens op aarde
dagelijks schenden.
Doe mee, maak deel uit van de oplossing. Het is tijd dat we onze creatie hier op aarde onder ogen komen, een systeem dat de rechten van elk mens dagelijks en op elke manier, schendt. Zelfs degenen die de Meesters zijn worden geschonden door zichzelf, omdat ze niet echt handelen als een mens, maar als iemand die geen begrip heeft van wat mensenrechten werkelijk eigenlijk zijn.
Onderwijs Jezelf:
Voor meer Informatie, Bezoek:
http://equalmoney.org/
http://www.economistjourneytolife.blogspot.com/
Doe mee, maak deel uit van de oplossing. Het is tijd dat we onze creatie hier op aarde onder ogen komen, een systeem dat de rechten van elk mens dagelijks en op elke manier, schendt. Zelfs degenen die de Meesters zijn worden geschonden door zichzelf, omdat ze niet echt handelen als een mens, maar als iemand die geen begrip heeft van wat mensenrechten werkelijk eigenlijk zijn.
Onderwijs Jezelf:
Voor meer Informatie, Bezoek:
http://equalmoney.org/
http://www.economistjourneytolife.blogspot.com/
Bedankt voor de vertaling Kim - gaaf!
ReplyDelete