Wednesday, April 25, 2012

April 2012: Dag 11: Zelf Vergeving voor de zoektocht naar liefde

ik vergeef mezelf dat ik mezelf toesta en accepteer op zoek te zijn naar liefde

ik vergeef mezelf dat ik mezelf toesta en accepteer op zoek te zijn naar romantiek

ik vergeef mezelf dat ik mezelf toesta en accepteer liefde te definieren in en als seks

ik vergeef mezelf dat ik mezelf toesta en accepteer liefde te definieren in en als een relaties

ik vergeef mezelf dat ik mezelf toesta en accepteer te verlangen en op zoek te zijn naar een relatie als seks door te geloven dat ik daarin liefde zal vinden als een energetische ervaring die ik geassocieerd heb met een relatie en seks door mezelf te laten programmeren door de media

ik vergeef mezelf dat ik mezelf toesta en accepteer te geloven in liefde op het eerste gezicht als wat ik heb geleerd en gekopieerd van televisie en media

ik vergeef mezelf dat ik mezelf toesta en accepteer te verlangen naar de energetische ervaring van 'liefde' als wat ik geassocieerd heb met seks en een relatie als beelden die ik zie met mijn ogen - als wat ik gezien heb op televisie

ik vergeef mezelf dat ik mezelf toesta en accepteer te geloven dat ik seks moet hebben met iemand om liefde te kunnen ervaren als een energetische ervaring in mezelf

ik vergeef mezelf dat ik mezelf toesta en accepteer mezelf af te scheiden van liefde door het te projecteren in een relatie en seks

ik vergeef mezelf dat ik mezelf toesta en accepteer te geloven dat ik liefde, en dus een relatie en seks nodig heb om te bestaan en om 'goed genoeg' te zijn - door mezelf te hebben laten programmeren door de media en televisie die 'liefde' en 'romantiek' promoten

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en geaccepteerd mezelf te laten misleiden en verleiden door de illusie van liefde als schijnbaar iets 'magisch'  als een vluchtige energetische reactie waarop ik mijn relaties baseer - zonder te beseffen dat deze energetische ervaring heel kortstondig en vluchtig is en dus uiteindelijk vervaagt waardoor ik vast zit in de consequenties van de keuzes die ik gemaakt heb terwijl ik verloren was in de illusie van 'liefde'

ik vergeef mezelf dat ik mezelf toesta en accepteer niet te beseffen dat 'liefde' niets te maken heeft met de realiteit door te geloven in liefde en door te vertrouwen in 'liefde' door mezelf te hebben toegestaan te vertrouwen op televisie en de media en alles wat mij gepresenteerd wordt - in de plaats van te kijken vanuit gezond verstand naar datgene wat mij gepresenteerd wordt als 'liefde' en 'romantiek' en het te toetsen aan de realiteit, want dan zou ik beseffen dat 'liefde' en 'romantiek' als gepresenteerd in de media en op televisie, een grote leugen is die enkel bedoeld is om de mens in zijn geest/mind bezig te houden en te entertainen zodat hij niet zal opstaan in en als deze realiteit en verantwoordelijkheid zal nemen voor de wereld, omdat hij dus te druk bezig is met zichzelf te entertainen met de illusoire realiteit in de geest/mind van gedachten, gevoelens en emoties van 'liefde'

ik vergeef mezelf dat ik mezelf toesta en accepteer televisie en films en media te vertrouwen door goedgelovig te zijn en dus automatisch alles wat mij gepresenteerd wordt in films te vertrouwen en te kopieren en in mij te laten programmeren als mijn 'geloof' over 'wat de realiteit is' en 'wie ik ben' - waarin ik mezelf bijvoorbeeld heb toegestaan te geloven dat 'liefde' echt bestaat, zonder ooit vanuit gezond verstand naar de realiteit te kijken en te beseffen dat 'liefde' de grootste leugen is die enkel gecreeerd geweest is door de entertainment industrie om de menselijke geest entertaint te houden en verslaafd te maken aan positieve gevoelens, hetgeen van de mens een perfecte consument maakt die enkel vertrouwt op zijn positieve gevoelens als hoe ze geprogrammeerd zijn door de media en aldus makkelijk bespeelbaar en bestuurbaar is door de media om bepaalde producten te kopen die inspelen op die positieve gevoelens van 'liefde' en 'romantiek'

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en geaccepteerd mijn macht weg te geven aan televisie en media en mezelf aldus te laten programmeren  door televisie en de media als het geloof dat 'liefde' en 'romantiek' bestaat en dat ik als mens een relatie en seks en een 'liefdeskus' nodig heb om 'liefde' te kunnen ervaren - waardoor ik mijn leven heb verspild aan het constante zoeken en verlangen en wachten en hopen op liefde, mezelf veranderend en aanpassend om 'goed genoeg' te zijn voor het andere geslacht om een relatie te kunnen hebben

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en geaccepteerd mezelf te definieren in en als de zoektocht en het verlangen naar liefde

ik vergeef mezelf dat ik mezelf nooit heb toegestaan te beseffen dat liefde in mezelf bestaat als de relatie die ik in mijn geest heb gecreerd met seks en een relatie, als een energetische ervaring die enkel in mijn geest bestaat en op zich niets te maken heeft met de echte eigenlijke fysieke realiteit HIER

ik vergeef mezelf dat ik mezelf nooit heb toegestaan verantwoordelijkheid te nemen voor liefde en romantiek als een energetische ervaring in mezelf door ernaar op zoek te zijn en door ernaar te verlangen in een partner, een relatie en in seks, en door niet zelf eerlijk te zijn in en als het besef dat ik de ervaring en het concept van 'liefde' zelf gecreerd heb door energetische mind-relaties te vormen met fysieke manifestaties zoals seks en kussen en handjes vasthouden met iemand van het andere geslacht

ik vergeef mezelf dat ik de energetische ervaring van 'liefde' heb toegestaan in mezelf in afscheiding van mezelf



zelf correctieve statements:

wanneer en als ik het verlangen om liefde als energetische ervaring in mezelf zie opkomen in mezelf, als het verlangen om mezelf te entertainen en bezig te houden in mijn geest/mijn via media en televisie - dan stop ik en ik breng mezelf HIER in en als ademhaling en ik sta mezelf niet toe dat verlangen te volgen of te participeren want ik sta op in mezelf in en als het besef dat de ervaring, zoektocht, verlangen en concept van 'liefde' als waar ik schijnbaar naar op zoek ben buiten mezelf, 'mind-voer' is dat ik heb laten programmeren in mezelf door de media door goedgelovig en blind en dom te zijn

ik besef dat het ervaren van en verslaafd zijn aan de energetische ervaring van 'liefde' in mezelf als reactie op het zien van of denken aan een relatie als seks, kussen en aanraking met iemand van het andere geslacht, in de realiteit een bewijs is dat ik mezelf heb toegestaan een perfecte comsuptie-slaaf te worden, de perfecte consument die erg snel en makkelijk beinvloedbaar en bespeelbaar is door illusies van 'liefde' en 'romantiek' die helemaal afkomstig zijn van de media en televisie als de 'entertainment-industrie' -- en ik besef en ik sta op in en als de realisatie dat dit niet is wie ik werkelijk ben

ik wijdt mezelf HIER toe aan het stoppen van mezelf als 'hersenloze consument' - en ik stop alle gevoelens en ervaringen in mezelf zoals 'liefde' en 'romantiek' die ik altijd heb aangenomen als vanzelfsprekend en als 'wie ik nu eenmaal ben' als een constante zoektocht naar liefde en romantiek als een vluchtige energetische ervaring, want ik sta HIER in en als het besef dat deze energetische ervaring van 'liefde' en 'romantiek' een geprogrammeerde illusie is die compleet gebaseerd is op geloof-systemen, ideeen en concepten en niet op de werkelijkheid die HIER bestaat als de fysieke realiteit als dat waar ik echt op kan vertrouwen

ik besef dat de realiteit stabiel en constant is en eeuwig en niet vluchtig, vergankelijk en veranderlijk zoals de energetische ervaring, het verlangen, de hoop op en het geloof in 'liefde' en 'romantiek'

ik stop de geprogrammeerde zoektocht, de hoop en het verlangen naar 'liefde' en 'romantiek' als een ervaring in mezelf, want ik besef dat ik mezelf heb laten misleiden door de entertainment-industrie - want ik besef dat de entertainment-industrie als media en televisie als de bron van mijn ervaring en concept van 'liefde' en 'romantiek', een INDUSTRIE is die enkel gebaseerd is op geld, waarin mensen een vals beeld van de realiteit wordt voorgehouden om hen makkelijk te kunnen gebruiken als bestuurbare en bespeelbare consumenten die automatisch reageren met een gepreprogrammeerde innerlijke reactie op bepaalde geprogrammeerde stimuli -- waardoor uiteindelijk niemand ooit echt verantwoordelijkheid neemt voor de realiteit omdat iedereen compleet verloren is in de illusie van de consumtiemaatschappij van 'liefde' en 'romantiek'

ik wijdt mezelf en mijn leven HIER toe aan het aarden en gronden van mezelf HIER, om mezelf neer te halen om één en gelijk te staan als de fysieke realiteit als wat ECHT is - om mezelf compleet uit de illusie te halen die ik heb toegestaan te bestaan in mezelf en om mijn participatie in de leugen van de mensheid als de consumtie robot te stoppen -- om voor eens en voor altijd het systeem van de consumtierobot van de mens als een vernietigend en misbruikens systeem te stoppen en op te staan als het leven zelf in en als absolute verantwoordelijkheid

No comments:

Post a Comment