Sunday, October 7, 2012

Dag 154: Uitstelgedrag




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en geaccepteerd te denken dat ik ‘geen zin heb’ in het schrijven van mijn blog

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en geaccepteerd mezelf te identificeren met de gedachte dat ik geen zin heb om mijn blog te schrijven en daarom het schrijven van mijn blog uit te stellen en dingen te doen die in mijn gedachten opkomen waar ik een positief gevoel bij krijg en dus wel ‘zin in heb’, ook al besef ik dat het schrijven van mijn blog op langere termijn het beste zou zijn voor mezelf

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en geaccepteerd niet te doen wat het beste is voor mezelf op langere termijn voor een kortstondige energetische opwinding, waar ik nadien uiteindelijk zelfs spijt van zou hebben

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en geaccepteerd te leven/bestaan op basis van kortstondige energetische bevliegingen zonder mij zelfs volledig gewaar te zijn van waar die bevliegingen precies vandaan komen of waarom ik ze ervaar in de plaats van te leven/bestaan op basis van wat het beste is voor mezelf op langere termijn

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en geaccepteerd een energetische polariteit te creëren in mezelf van ‘wat ik leuk vindt’ en ‘waar ik zin in heb’ en ‘wat ik niet leuk vindt’ en ‘waar ik geen zin in heb’

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en geaccepteerd mezelf af te scheiden van die energetische polariteit van ‘waar ik zin in heb’/’wat ik leuk vindt’ en ‘waar ik geen zin in heb’/’waar ik geen zin in heb’ door mezelf ermee te identificeren en daarin een slaaf te zijn van energetische ervaringen en uiteindelijk nooit te doen wat ik eigenlijk weet dat ik zou moeten doen als wat het beste is voor mezelf op langere termijn omdat ik mezelf heb toegestaan en geaccepteerd mijn macht weg te geven aan een voorgeprogrammeerd reactief systeem dat duidelijk niet het beste met mij voor heeft omdat ik bijna altijd spijt heb van wat ik gedaan heb wanneer ik de energetische opwinding/verlangen heb gevolgd

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en geaccepteerd niet te beseffen dat elk energetisch systeem van gedachten, gevoelens en emoties waarvan ik de oorsprong niet ken en waarin ik niet weet waarom ik doe wat ik doe, een voorgeprogrammeerd systeem is dat niet is wie ik werkelijk ben en dat het verleden als het energetische programma dat ik mezelf heb toegestaan uit te leven mezelf als het leven zelf niet bepaalt of definieerd – ik besta HIER, in en als het moment, zonder verleden of toekomst, en HIER, heb ik de kans, de kracht en de macht om op te staan als de levende statement/beslissing van wie ik werkelijk ben

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en geaccepteerd het energetische voorbepaalde pad te volgen uit angst van verlies in de toekomst als ik in één moment de energie niet zou volgen – in de plaats van te beseffen dat zelf-verandering enkel mogelijk is als een hernieuwde statement in elk nieuw moment HIER, waarin geen verleden of toekomst kan of mag bestaan – omdat verleden en toekomst mij ALTIJD op/naar het voorbepaalde pad van energie als winst en verlies, verlangen en angst, positief en negatief, zal leiden

No comments:

Post a Comment