Friday, November 9, 2012

Dag 171: Wat is Seks?

Dit is een verderzetting van "Dag 170: Seksualiteit en Seks in een Relatie"

ik besef dat ik  door seks  te gebruiken in en als een vlucht in een positieve ervaring enkel de angst als de negatieve ervaring verder manifesteer en voedt door geen verantwoordelijkheid te nemen voor wat ik heb toegestaan te bestaan in mezelf
hierin stel ik mezelf tot doel om, wanneer en als ik het verlangen naar seks als een positief gevoel zie opkomen in mezelf, te stoppen en te ademen, en verantwoordelijkheid te nemen voor mezelf in en als het besef dat ik enkel een negatieve ervaring aan het manifesteren ben in mezelf en mijn realiteit door het proberen te onderdrukken en negeren


 ik stel mezelf tot doel om één en gelijk te staan met en als seksualiteit als een natuurlijke fysieke expressie van mezelf als het lichaam in en als het moment en mezelf te stoppen in het onderdrukken van seksualiteit als mezelf in en als het weggeven van mijn macht aan verlangen naar een positief gevoel dat ik heb verbonden met een beeld van 'seks' in mijn geest

wanneer en als ik beelden van 'seks' zie opkomen in mijn geest/gedachten, dan stop ik en ik adem, en ik sta mezelf niet toe te participeren in het volgen van en reageren met een ervaring van opwinding omdat ik besef dat deze ervaring een misleiding is waarin ik het gevoel heb  dat ik 'meer' wordt/ben/heb/krijg, terwijl ik mezelf hierin net 'minder' maak - door de negatieve gevoelens/ervaringen in mezelf te onderdrukken onder een positief gevoel, en mezelf dus een slaaf maak van die 'gevoelens/ervaringen' in mezelf

ik stel mezelf tot doel om één en gelijk te staan met 'seks' en 'seksualiteit' in mezelf door mezelf te stoppen in en als het verlangen naar seks als het zoeken naar een positieve oplading/gevoel/ervaring in het participeren in verbeelding en fantasie over seks - en hierin te stoppen met het weggeven van mijn macht aan energie als reacties op gedachten --- en om op te staan in en als mezelf in en als stabiliteit en constantheid in en als eenheid en gelijkheid met seksualiteit als een natuurlijke expressie van mezelf als het fysieke lichaam

ik stel mezelf tot doel om één en gelijk te staan met het negatieve in mezelf en er niet van proberen te vluchten in een positief gevoel als 'opwinding' en 'liefde' - en om mezelf te aanvaarden in en als de fysieke realiteit, in het besef dat de fysieke realiteit niet 'positief' noch 'negatief' is, ze is, als mezelf, gewoon HIER

No comments:

Post a Comment