Saturday, March 23, 2013

Dag 236: Levende Integriteit

Dit is een verderzetting van "Dag 233: Ben jij beïnvloedbaar door Cognitieve Disinformatie?",
 "Dag 234: Integriteit en de Invloed van Cognitieve Disinformatie"
en "Dag 235: Wat is Integriteit?"


 ik stel mezelf tot doel om het proces te bewandelen van zelf-eerlijkheid, zelf-vergeving en zelf-correctie - zodat ik kan opstaan als een integer wezen in en als mezelf, om op mijn eigen benen te staan en mezelf ervan te verzekeren dat ik nooit beïnvloed zal worden door cognitieve disinformatie --- omdat ik besef dat dit is hoe 'lynch-bendes' gevormd worden, zoals in Nazi Duitsland

ik stel mezelf tot doel om mezelf in staat te stellen en mezelf te ontwikkelen tot een zelf-standig wezen die in staat is om in elke situatie op te staan als wat het beste is voor allen - en om elke situatie te kunnen sturen vanuit het principe van het creëren voor een betere wereld voor allen --- door te staan/bestaan als de levende statement van INTEGRITEIT als het 'bij mezelf staan' en het 'onkreukbaar' en 'onschendbaar' zijn in de toepassing van mezelf in het creëren van een wereld die het beste is voor allen op elke manier - omdat ik besef dat de wereld nooit zal veranderen als ik niet volledig opsta en verantwoordelijkheid neem voor al wat bestaat op elke manier - en elke situatie stuur vanuit dat besef van verantwoordelijkheid

ik besef dat al wat hier bestaat, mezelf is - en dat als ik niet honderd procent in elk moment van ademhaling sta als een levende statement van wat het beste is voor allen als eenheid en gelijkheid, in het sturen van de realiteit op een manier die het beste resultaat zal produceren voor allen op elke manier --- dat ik dan ook niet zal of kan bestaan

en hierin besef ik dat integriteit in elk moment noodzakelijk is als een levende expressie van wie ik werkelijk ben - omdat die integriteit anders nooit zal bestaan in en als de realiteit die HIER is --- ik ben het levende voorbeeld van wat het leven is

ik stel mezelf tot doel om integriteit te ontwikkelen als een vanzelfsprekende expressie van wie ik ben in elk moment van ademhaling - zodat ik kan staan/bestaan in en als deze realiteit als een betrouwbaar wezen, die vertrouwd kan worden met het leven op aarde --- omdat ik besef dat als ik niet sta als het levende voorbeeld, constant, stabiel en betrouwbaar in elk moment tot in de eeuwigheid - als ik niet opsta - dan zal de wereld/realiteit ook niet opstaan/veranderen - omdat de realiteit altijd een manifestatie is van wie ik ben in en als mezelf





No comments:

Post a Comment