Thursday, June 14, 2012

Dag 59: Gelaatsuitdrukkingen en lichaamstaal

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en geaccepteerd mezelf te laten manipuleren en bespelen door lichaamstaal in en als het onderbewustzijn door zelf ook lichaamstaal te gebruiken om mensen te bespelen en manipuleren omdat ik weet dat mensen, net als ik, bewustzijnssystemen zijn als gedachten, gevoelens en emoties en dus, net als ik, makkelijk bespeelbaar zijn in hun voorgeprogrammeerde, voorspelbare reacties

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en geaccepteerd de gelaatsuitdrukkingen van mijn omgeving/familie te kopieren uit angst om 'niet normaal' te zijn, als een overlevingstechniek om 'bij de groep' te horen en aanvaard en ondersteund te worden door de groep van de mensheid omdat ik heb geleerd/gemerkt/geobserveerd hoe de mensheid als een geoliede machine/systeem is van voorspelbaar gedrag/expressie en dat al wat niet 'past' in deze 'machine' meteen verworpen en weggeduwd/aangevallen wordt

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en geaccepteerd gelaatsuitdrukkingen te gebruiken om mensen te misleiden en manipuleren om te krijgen wat ik wil

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en geaccepteerd opzettelijk bepaalde gelaatsuitdrukkingen te vervalsen uit angst om beoordeeld te worden door mensen als 'niet normaal', als een overlevingstechniek in de menselijke samenleving

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en geaccepteerd mezelf te laten misleiden en manipuleren en bespelen door acteurs en actrices die ik zie op televisie en in films, door te reageren met emoties en gevoelens op hun gelaats-uitdrukkingen die emoties uitdrukken in een bepaalde scene/situatie - en niet te beseffen dat dit het bewijs is dat gelaatsuitdrukkingen en de algemene uiterlijke expressie van de mens niet te vertrouwen is omdat het letterlijk acteerwerk is dat ingestudeerd en gecalculeerd is met als doel op de emotionele reacties en de gevoelens van  de kijker/luisteraar in te bespelen

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en geaccepteerd niet te beseffen dat gevoelens en emoties niet te vertrouwen zijn omdat dat reacties zijn op wat ik zie met mijn ogen als lichaamstaal en gelaatsuitdrukkingen en omdat deze heel makkelijk bespeelbaar en manipuleerbaar zijn als aangetoont en bewezen door al de films en televisie programma's waarin acteurs en actrices letterlijk alsof doen in het uitdrukken van emoties en gevoelens, en mensen die ernaar kijken hier toch in meegaan en meegesleept worden alsof het 'echt' is -- hetgeen alleen maar bewijst dat emoties en gevoelens NIET echt zijn en enkel gebaseerd zijn op beelden die gezien worden door de ogen maar niets te maken hebben met de fysieke realiteit

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en geaccepteerd mijn expressie te onderdrukken en te vervangen door een systeem-expressie van voorgeprogrammeerde en voorspelbare gelaatsuitdrukkingen en lichaamstaal die volledig bedoeld is om mensen in mijn omgeving te manipuleren en te doen geloven dat ik 'één van hen' ben en dat ik 'erbij hoor' als een overlevingstechniek die ik heb geleerd van mijn familie

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en geaccepteerd mezelf te laten sturen en leiden door emotionele reacties en gevoelens in de plaats van mezelf te sturen en leiden in en als gezond verstand in en als het besef dat wat ik zie met mijn ogen maar beelden zijn die erg makkelijk manipuleerbaar zijn door mensen, waarin mensen bijvoorbeeld letterlijk acteren en alsof doen in films OM in te spelen op de emotionele reacties en de gevoelens van de kijker/luisteraar waarin 'het publiek' openlijk bespeeld, gemanipuleerd en bedrogen wordt, omdat mensen vertrouwen op hun gevoelens en emoties als voorgeprogrammeerde, automatische reacties op wat ze zien met hun ogen in de plaats van op gezond verstand

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en geaccepteerd mezelf te laten programmeren in en als het mezelf automatisch identificeren met hoe een ander zich 'voelt' als wat ik afleid uit de uiterlijke expressie, en aldus mezelf te laten 'meeslepen' en 'vervoeren' met/door films/televisie - in de plaats van te beseffen dat mijn gevoelens en emotionele reacties die gebaseerd zijn op hoe ik denk/zie dat een ander zich voelt, een complete leugen zijn en dus onbetrouwbaar zijn omdat ik niet eens lijk te beseffen of stil te staan bij het feit dat de 'emoties' die ik aflees op de gezichten van de acteurs en actrices op televisie maar geacteerd zijn als een uiterlijke expressie en dus zeker niet echt

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en geaccepteerd nooit te beseffen hoe verontrustend het eigenlijk is dat ik zo makkelijk bespeelbaar ben door verhaaltjes en leugens die mensen vertellen en presenteren door middel van televisie en films waarin mensen doelbewust via uiterlijke expressie trachten in te spelen op de emotionele reacties/ervaringen en gevoelens van de mensen die ernaar kijken

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en geaccepteerd nooit op te merken hoe verontrustend het is dat bijna de hele mensheid zichzelf zo makkelijk laat bespelen en meevoeren/vervoeren door films waarin mensen per definitie acteren, en dus alsof doen en doelbewust zichzelf op een bepaalde manier, via lichaamstaal en gelaatsuitdrukkingen uitdrukken en presenteren, OM in te spelen op de emotionele ervaringen/reacties en gevoelens van de kijker/luisteraar -- hetgeen bewijst dat de mensheid liever gelooft in de leugen door bijvoorbeeld te geloven dat wat ze zien op televisie in films echt is, dan te staan in eenheid en gelijkheid met de realiteit als het besef dat wat er getoond wordt op televisie per definitie niet echt is en dus niet betrouwbaar is omdat het maar beelden zijn, die doelbewust ontworpen zijn om de mens te misleiden in en als het vertellen van een 'visie' over de realiteit

ik vergeef mezelf dat ik televisie en media heb toegestaan te bestaan in deze wereld als een openlijk 'brainwashing'/programmerings-toestel dat de mens openlijk manipuleert en bespeelt in en als het vertellen van verhaaltjes die steeds in hetzelfde format herhaald worden - waarin ingespeeld wordt op de emotionele reacties/ervaringen en de gevoelens van mensen door middel van geluid en beeld, als wat door de mensheid algemeen aanvaard wordt

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en geaccepteerd mijn expressie van mezelf af te scheiden door mijn uiterlijk doelbewust te gebruiken om de mensen in mijn omgeving te manipuleren en bespelen als een overlevingstechniek die ik heb geleerd van familie/omgeving - in de plaats van mezelf uit te drukken in en als zelf eerlijkheid, één en gelijk met mijn uiterlijke expressie



ik stel mij tot doel aan te tonen dat gevoelens en emoties niet te vertrouwen zijn en dat de mens als gevoelens en emoties niet te betrouwen is omdat gevoelens en emoties gebaseerd zijn op leugens en illusies als gelaatsuitdrukkingen en lichaamstaal als de uiterlijke expressie van de mens die bewust gemanipuleerd wordt door de mens om andere mensen te bespelen

ik stel mij tot doel om mezelf niet te laten meeslepen of vervoeren door emotionele reacties/ervaringen of gevoelens als reacties op beelden die ik zie op televisie, maar te staan/bestaan in en als de realiteit als het besef dat het uiterlijk altijd gemanipuleerd en verandert wordt door de mens om te dienen als 'mantel' over de eigenlijke echte fysieke realiteit

ik stel mij tot doel om de 'mantel' die de mens gemaakt/gelegd heeft over de echte fysieke realiteit van de wereld door middel van uiterlijk gedrag en beeld te 'ontmantelen' en af te werpen - om te bewijzen en aan te tonen dat de fysieke realiteit het tegenovergestelde is van de 'positiefheid' en 'liefde' en 'licht' dat de mens probeert af te beelden via voorstellingen en uiterlijke expressie door middel van geld

No comments:

Post a Comment